Zsírvesztés átalakulás, Természetes zsírégető, mellékhatások nélkül


zsírvesztés átalakulás gyors és természetes módja a fogyásnak

Minden bizonnyal hallottad már te is azt a kifejezést, hogy egy edzés vagy egy étel képes arra, hogy a zsírt izommá változtassák. Ahhoz, hogy világossá váljon, hogyan zajlik le az életmódváltást követő változás az emberi testben, meg kell egy kicsit érteni a folyamatok biológiai hátterét.

zsírvesztés átalakulás fogyás váláskor

Hogyan lesz izom a zsírból? Az izom és a zsír két teljesen különböző szövet, radikálisan eltérő felépítéssel.

zsírvesztés átalakulás 1 testzsír veszteség jó

Éppen ezért teljesen lehetetlen, hogy az egyik a másikká alakuljon. A kifejezést kizárólag átvitt értelemben lehet kezelni. Ez azt jelenti, hogy azok az ételek és edzések segítenek a zsírt izommá alakítani, melyek egyszerre támogatják azt, hogy zsírt égessen a szervezeted és mellette izmokat is fejlesszen.

zsírvesztés átalakulás zsírégető barack turmix

A valóságban tehát nem a szövetek alakulnak át, hanem két folyamat megy végbe párhuzamosan. Ahhoz, hogy ez így történjen, jelentős életmódbeli változásokra van szükség. Az izmokat nagyon sok kalória fenntartani, míg a zsírszövetet kevés.

zsírvesztés átalakulás fogyás 12 hét alatt

Éppen ezért, amikor diétázni kezdesz, akkor a szervezeted nagyon zsírvesztés átalakulás nemcsak a zsírból, de az izmokból is táplálkozik, így a fogyás során az izomtömeg is csökken. Ez az anyagcsere zsírvesztés átalakulás, a formák megereszkedéséhez, majd pedig hosszú távon visszahízáshoz vezet.

zsírvesztés átalakulás a magas anyagcsere jó a fogyáshoz

Ha azt szeretnéd, hogy ne csak vékonyabb, de izmosabb és feszesebb is legyél, akkor nemcsak egy fehérjékben gazdag étrendre lesz szükség, de arra, hogy rendszeresen mozogj. Az edzés során a szervezet energiát, kalóriákat használ fel, ami meggyorsítja a fogyást.

6 FOGYÁS TIPP - ÉGESS TÖBB ZSÍRT, PIHI KÖZBEN! - Így GYORSÍTSD a ZSÍRÉGETÉST:

Emellett, ha a tréning megfelelő mértékben terhelő, akkor a szervezet rákényszerül, hogy izmokat is fejlesszen. Erre a kardió jellegű mozgások - például a futás - nem igazán alkalmasak, azonban egy HIIT típusú vagy erősítő edzés annál inkább.