Tehát fogyni akarsz, Az 5 legjobb sport ha fogyni akarsz - Hot Wearz


A szénhidrátok hizlalnak - legalábbis a rosszak.

Szerző: Ripost Az utóbbi évtizedekben az ételadagok, különösen az éttermi adagok akkorára nőttek, hogy már nem is tudjuk, mennyi lenne valójában elég a testünknek. Épp ezért sokkal többet eszünk, mint kellene. Ha tehát fogyni akarsz, a legfontosabb feladat visszatérni a megfelelő adagokhoz.

tehát fogyni akarsz

De vajon mekkorák ezek? És nem kell majd túl sokat méricskélni? Elárulunk néhány tippet ahhoz, hogy ne kelljen.

Ezt sportold, ha fogyni akarsz Az elhízás korunk népbetegsége Magyarországon éppúgy, mint a világ minden fejlettebb országában. Még az egészségesebb nemzetek körében is a lakosság közel fele túlsúlyos vagy elhízott. A túlsúly pedig nem csupán esztétikailag lehet problémás, komoly egészségügyi kockázatot is jelenthet a felhalmozódott, fölösleges testzsír. A helyes táplálkozás és a diéta mellett a legalapvetőbb módszer a fogyás elérésére a sportolás. Azonban nem mindegy, hogy mit sportolunk.

Kezdd az ízesítőkkel! Mérd ki előre, mennyi vajat, olajat, majonézt, netán cukrot vagy mézet fogsz használni az ételhez, majd tedd el a flakont — így nem tud megszaladni a kezed.

tehát fogyni akarsz

Ne egyél diétás ételt! A diétásnak hitt ételekből nagyon könnyű túlenni magad, már csak azért is, mert azt hiszed, hogy ezekből szabad a vásár. Pedig a zsírszegény ételekben általában nagyon sok a cukor, tehát fogyni akarsz még a cukormentesek is hizlalhatnak, már csak azért is, mert sokszor éhes maradsz utánuk. A természetes eledelekkel sokkal jobban jársz.

tehát fogyni akarsz

A tányér felén zöldség legyen! Amikor kiszeded a kaját a tányérodra, mindig zöldséggel töltsd meg a felét, egynegyedét fehérjével, és a másik negyedét egészséges, összetett szénhidrátokkal.

tehát fogyni akarsz

Így nem leszel éhes, és sok egészséges, vitaminokban és ásványi anyagokban, valamint rostokban gazdag zöldséget fogyasztasz. Tudd, mikor kell elővenned a nagyobb tányért!

tehát fogyni akarsz

A legtöbben azt tanácsolják, hogy együnk kisebb tányérokról. A salátára azonban ez nem igaz — ehhez nyugodtan elővehetjük a nagyobb tányérokat.

tehát fogyni akarsz

Vágd fel előre az ételt! Ha előre felvágod az ételeidet, az nagyobb helyet foglal el a tányérodon, vagyis úgy látod, hogy tehát fogyni akarsz adagot eszel.

A teltségérzet pedig gyakran fejben dől el.

Íme, ennyi a megfelelő adag egy nőnek a különféle ételekből: Hús, szárnyas, hal: a számítógép egerének mérete, vagyis körülbelül 6 dkg Magvak: 2 evőkanál Diófélék, szárított gyümölcs: kb.