Hiit zsírvesztés kutatás, Égess zsírt és izmosodj a HIIT edzésmódszerével! | Peak Man


Intervallum edzés a zsír ellen Egy eszméletlen hatékony módszer, amivel az eredményeket tized annyi idő alatt tudod elérni, mintha rendes kardiót végeznél.

hiit zsírvesztés kutatás

Olvasd el, hogy hogyan! Tapasztalataim alapján, ha az embernek van egy jó étrendje és egy megfelelő súlyzós edzésterve heti edzésselakkor minden adott ahhoz, hogy lefogyjon. Ennél többre nincs szükség.

hiit zsírvesztés kutatás

Nem arra gondolok, hogy nélküle nem lehetne fogyni, mert lehet. Viszont a legtöbb ember nem tudja elképzelni — így nekik mentálisan szükségük van valami olyan tevékenységre, amiről azt gondolják, hogy közben zsírt égetnek.

Intervallum edzés a zsír ellen

Nyilván, ezért olyan népszerű a kardió. Mint azt már láttuka hagyományos, állandó intenzitású kardió edzés nem épp a legjobb módszer a zsírégetésre. Ettől függetlenül az emberek szeretnék, ha lenne valami olyan edzés, ami során leizzadnak, kimerülnek, ami pörgősebb, mint egy átlagos súlyzós edzés.

hiit zsírvesztés kutatás

Kell nekik valami, amitől úgy érezhetik, hogy a szív- és érrendszerüket is leedzették, elégettek egy jó adag kalóriát — aminek talán egy kis része zsír. Ezzel nincs is semmi gond — mindig örülök, amikor valaki lejön edzeni és megkérdezi, hogy esetleg azon felül, amit mi csinálunk, ő, egyedül még mit csinálhatna. Ilyenkor én mindig az intenzív intervallum edzéseket tudom javasolni amennyiben az illető olyan állapotban van — tehát nem súlyosan elhízott, stb.

Mi is az az intervallum edzés? Az intervallum edzés során az intenzitás nem állandó mint a kardiónálhanem bizonyos időközönként — intervallumokban — változik. Az egyik intervallumban magas az intenzitás, a következőben alacsony.

hiit zsírvesztés kutatás

Egyes kutatásokban a sima, állandó intenzitású sétát hasonlították össze az intervallum gyors-lassú sétával kettes típusú diabéteszesekben — és az hiit zsírvesztés kutatás csoportban szignifikánsan javult a glükóz tolerancia az állandó intenzitású és a kontroll csoporthoz képest is. Az intervallum edzés egyik fajtája az ún.

hiit zsírvesztés kutatás

Az egész letudható perc alatt. HIIT vs. Az eredmények ugyanazok!

A hatékony zsírégetés alapjai

Milyen hatással van az izmokra a HIIT? A HIIT növeli az izmok oxidatív kapacitását — tehát több zsírt és szénhidrátot tudnak oxigén segítségével lebontani.

hiit zsírvesztés kutatás

Ezt többek között a citrát-szintáz enzim működésének és mennyiségének növekedésén keresztül éri el. Emellett megnő az izmok glikogén és GLUT4 transzporter tartalma.

Funkcionális edzések, HIIT

Végül pedig, a leírt protokollok képesek akár 2 hét hiit zsírvesztés kutatás javítani az inzulinérzékenységet. Az inzulinérzékenység a mindenünk — ha fogyni szeretnénk, ha izmot építeni, vagy egyszerűen csak egészségesek szeretnénk lenni, nélkülözhetetlen, hogy megfelelő inzulinérzékenységgel rendelkezzünk.

Összefoglalva: a fizikumod átalakításának alapja a megfelelő étrend. Ezt követi egy jól összeállított súlyzós program. Ha emellett szeretnél még tenni a fizikumod alakulásáért, akkor válaszd az intervallum edzést a tradicionális kardióval szemben.

Remek opció, ha heti kondi mellé, otthon heti alkalommal elvégzel egy Tabata-protokollnak megfelelő edzést YouTube-n rengeteg van, keress rá.