Fogyni karok és hát


Csupán gumikötélre vagy kézisúlyzóra lesz szükségünk.

fogyni karok és hát

Akinek terheléssel nem megy, végezheti súlyok nélkül is a gyakorlatokat! Fontos, hogy rendszeresen csináljuk őket, így már néhány hét alatt látványos eredményt fogunk elérni.

fogyni karok és hát

Tartsuk karjainkat párhuzamosan magunk előtt, emeljük őket a fejünk fölé, majd helyezzük őket vissza kezdő pozícióba. A karok és a has izmait mindvégig feszítsük meg.

fogyni karok és hát

Kiindulási helyzetben a lábakat vállszélességben helyezzük el, testünket pedig 90 fokban hajlítsuk be. Ez egy fogyni karok és hát gyakorlat, melynek során egyszerre csak egy kézzel dolgozunk.

fogyni karok és hát

Kell, hogy súlyzót vagy valamilyen kisebb súlyt tartsunk a kezünkben és lassan végezzünk karkörzést a másik kar felé, majd hajtsuk be karunkat a mellkas felé és vegyük fel újra a kezdő pozíciót. Közben a könyököket tartsuk közel egymáshoz, az alkarok érjenek is egymáshoz.

fogyni karok és hát

Hajoljunk előre 90 fokos szögben, fejjel lefelé. Mindkét kezünkben tartsunk súlyzót, miközben a tenyereket egymás felé fordítjuk. A könyök magasságában enyhén hajlítsuk be őket. Emeljük karjainkat oldalra, valamivel a vállmagasságnál lejjebb.

fogyni karok és hát