40/40/20 makrók zsírveszteség.


Költségvetés: Hate Counting kalória? Minden, amit a makrókról tudni kell - Tartalomjegyzék: Itt van a legtöbb étrend problémája: étrend. Az étrend szabályok. Az étrendek a követendő dolgok. Szóval mi történik?

Megpróbálod a legújabb divatos étrendet, megpróbálod a határain belül maradni, és végül megbetegszel. Egy jobb módja annak, hogy hosszú távon egészségesen fogyasszon - és fogyjon, ha a cél a fogyás - az, hogy hagyja abba a gondolkodást az étrend és az életmód tekintetében.

Nem azért, hogy tökéletes vagyok - messze tőle - de én ezt csinálom. Nem számítok kalóriát. Tudom, mikor túl sokat evettem. Te is. Tudom, mikor nyertem pár fontot; a derekamra mutatnak.

Meg tudom mondani, hogyan érzem a ruháimat.

fogyni snapchat eos a fogyáshoz

Alkalmanként lépcsőzetbe lépek, de ez mindig csak azt erősíti meg, amit már tudok: hogy elértem vagy elvesztettem egy kis súlyt. Én csak megpróbálok bizonyos típusú ételeket enni.

Anélkül, hogy tudnám, eszem, hogy illeszkedjen a makrókhoz. És maga is. De ne csak vigyék a szavamra.

  • Он "подошел" к решетке, выглянул.
  • В глубине души он чувствовал, что ему уже удается приблизиться к истине, да и в любом случае цель его прихода сюда состояла вовсе не в .
  • Как многое из того, что он мне рассказывал,-- правда?.
  • Éget hasi zsír gyors kiegészítők
  • A zsírégető zóna egyenértékű

Kitty Broihier, MS, RD, LD, a Guiding Stars tudományos tanácsadó testületén van, amely bizonyítékokon alapuló táplálkozástudományi cég, amely algoritmikusan iránymutatást ad az egészségesebb, táplálóbb élelmiszerek kiválasztásához. A sok útmutatás: több mint különböző élelmiszert értékeltek.

ig fogyókúrás tea vsg fogyás havonta

Abban az esetben, ha nem ismeri a makrók étkezését, megkértem Kittyt, hogy adjon meg egy alapvető áttekintést. Aztán megmagyarázom, hogy mit csinálok - újra, nem azért, mert tökéletes vagyok, hanem egyszerűen csak egy példát adok neked, amellyel saját makrogazdasági döntéseket hozhatsz. Először is itt van Kitty: Hallottál már "makrószámlálásról" vagy "makrókhoz való illeszkedésről"?

Ez a stílus az étkezési terv divatos volt a fitneszkedvelő emberek, a testépítők és a CrossFit között egy ideig, de a közelmúltban szűrt le a nagyközönség számára.

Miért alkalmazzuk az IF-et? TG® zökkenőmentes jóga szett Így csináld! Hogyan szálkásíts úgy, hogy ne vesszen kárba a munkád és minimális izomveszteséggel úszd meg ezt az időszakot?! Minden ember, aki a sportot beiktatta mindennapjaiba, egy jól felépített, esztétikus és sok esetben száraz izomtömeget szeretne felépíteni.

Íme az alapok. Mik azok a "makrók"? A szó makrók rövid makrotápanyagok - tápanyagok, amelyeket testünknek viszonylag nagy mennyiségben kell termesztenie és működnie szemben a mikrotápanyagokkal, mint például a vitaminokkal és ásványi anyagokkal, amelyekre kis mennyiségben van szükség. A táplálékban három 40/40/20 makrók zsírveszteség tápanyag található: szénhidrátok, fehérjék 40/40/20 makrók zsírveszteség zsírok.

Hány makrót igényel? A makro-alapú étkezési stílus követésének első része a makro célok kiszámítása. Vannak olyan makró "számológépek", amelyek online elérhetők Jeff: itt van az egyik, amit szeretemamelyek megkérdezik a tevékenység szintjét, a magasságát, a súlycéljait stb. Ezeket a célokat százalékban fejezzük ki, ami azt jelenti, hogy a napok kalóriáit a százalékok szerint osztjuk a három makró kategóriába. A közös makroelosztás a kalória 40 százaléka, mint a szénhidrátok, 30 százalék a fehérjék és 30 százalék a zsírok, de természetesen az egyéntől 40/40/20 makrók zsírveszteség változik.

Ezek a százalékok az egyes makro-tápanyagok egy bizonyos számú grammjának felelnek meg. Általánosságban elmondható, hogy ha fontot szeretne dobni, akkor a szénhidrát százalékos mennyisége és a szénhidrát napi grammja lesz az alsó oldalon, ezért a fehérje aránya általában magasabb lesz.

a karzsír gyors elvesztésének módjai dr hölgy karcsúsító taiwan

Hogyan működik a követési makrók? Az ilyen típusú tervezési munkák megkövetelése napi étkezési bevitel megszerzését egy online programba valamilyen táblázatbavagy egy telefonalkalmazás használatával a MyFitnessPal csak 40/40/20 makrók zsírveszteség példa egy alkalmazás és egy webes változat esetén is.

A próba és hiba révén megtanulhatja, hogy állítsa be az ételt, hogy maradjon a makro százalékokban. A táplálkozási megközelítés nem igazán új például a szénhidrátok ellenőrzése a testsúly szabályozásábande a táplálékfelvétel nyomon követésének mechanizmusa és annak ellenőrzése, hogy az élelmiszerek mennyire illeszkednek az Ön által elosztott százalékokhoz, az új szempontok.

Milyen előnyökkel jár ez a megközelítés? Nos, te tud enni valamit - legalábbis bizonyos mértékben. Például, ha a reggelihez palacsintát szeretne csatlakoztatni a nyomkövetőhöz, és ott van egy jó ötlet arról, hogy milyen a nap többi étele pl. Valószínűleg nem túl sok szénhidrát és sok fehérje az, amit elmentem. Biztosan nem tudsz palacsintát, majd gyorsétkezést ebédelni, majd pizzát és sört vacsorázni, és várni fogod, hogy eltalálod a makro célodat. És bár a makroszintű megközelítés nem úgy tűnik, hogy az élelmiszerminőséget annyira hangsúlyozza, mint amennyire biztos, hogy a napi fogyasztás "illeszkedik a makrókhoz", a komolyabb makrókövetők, valamint azok, akik egy darabig csinálták … támogassák a bölcs étrendi döntések meghozatalát.

Nos, ez sokkal könnyebb a makrók eléréséhez, ha több egész ételt és kevesebb feldolgozott élelmiszert fogyaszt. És ha meg kell kezdenie vagy szeretne péntek este pizzát 40/40/20 makrók zsírveszteség, előre megtervezheti, hogy hozzáadja az ételeket a nyomkövetőhöz, hogy megtudja, hogyan fogja befolyásolni 40/40/20 makrók zsírveszteség makrók eloszlását, mielőtt eszik.

Néhány ember számára elegendő az élelmiszerek bevitelének nyomon követése, hogy segítsen nekik kilökni. Tehát számukra az elektronikus élelmiszer-napló kényelme lehet okos ötlet. Mik a hátrányok?

Main navigation mobile

Először is, míg a kalóriaszámlálás nem központi szerepet játszik a makrók megközelítésében, még mindig vannak olyan általános kalóriahatárok, amelyek az ilyen típusú tervekhez tartoznak. Ez nem egy enni-mint-sok-te-akar-terv-hogy-még mindig ok-zsír-veszteség - nincs igazán ilyen terv.

  • По этим огромным проходам в течение всей своей вечной жизни двигались роботы Диаспара; эхо человеческих шагов слышалось здесь, наверное, не чаще одного раза в столетие.
  • Он понял, что относительно тайны своего рождения ему здесь больше ничего не узнать.
  • Достаточно сказать, что уже задолго до нас он умел сохранять себя -- или, если выражаться более точно, -- сохранять бесплотные матрицы, по которым ушедших людей можно было сызнова вызвать к существованию.
  • Zsírvesztés arc
  • Nem ülnek fel zsírégetnek

Ha azonban naponta találkozik a makrókkal, akkor valószínű, hogy kalóriái a megfelelő helyen lesznek, mert a makroszintű százalékok az Ön igényeihez és céljaihoz igazodó speciális kalóriaszinttel vannak összefüggésben.

Igen, igen, miközben lehet, hogy néhány étel, amit szeretne, hamarosan megtudhatja, hogy a nap folyamán módosítania kell az ételt, hogy megmaradjon a makrogazdasági célok között, ami viszont a helyén marad. Ha nem érte el a makró céljait, akkor 40/40/20 makrók zsírveszteség is leállnak, és akkor nem látja az Ön által keresett eredményeket.

Másodszor, a nyomon követés és a rögzítés módjától függően időigényes és meglehetősen unalmas lehet minden, amit megeszünk és inni.

Ez magában foglalja az élelmiszerek például fehérjetartalmú élelmiszerek mérlegelését, és 40/40/20 makrók zsírveszteség mindenkinek van élelmiszer-skálája vagy meg akarja vásárolniés belépni erre.

Ezen túlmenően az ilyen típusú mikrohullámú sütés veszélyes lehet néhány ember számára, akik már hajlamosak rendezetlen étkezésre. Arra ösztönzi az étkezést, hogy az élelmiszerek minél szélesebb körű megközelítése helyett az élelmiszerek minőségét és az általános táplálkozást, az éberséget és az élvezetet az egészséges táplálkozás központi elemeire helyezi.

10 testzsír elvesztésének ideje, Hogyan válassz fogyókúrát?

A táplálékbevitel nyomon követésének újdonsága gyorsan elhasználódhat, és ha új étkezési szokások nem alakultak ki, akkor tér vissza.

Mi az alsó sor? A nyomkövető makrók nem egy mágikus módszer a fogyás elvesztéséhez, miközben egész nap étkeznek.

  1. Дальше не проедешь.
  2. Как только он пожелает, или когда у вас возникнет в нем нужда, он сможет вернуться.
  3. Затем на мелководье возле самой кромки берега он разглядел едва заметное чередование света и тени.
  4. Он начал свою хиджру на небольшом, но стремительном корабле, считавшемся одним из самых быстрых среди звездолетов всех времен.
  5. Важно было убедить робота, что восприятия его органов чувств совпадают с этим образом; остальное не составляло большого труда.
  6. Nincs akaraterő a fogyáshoz

A testsúlycsökkenés mindig magában foglalja a kalóriák ellenőrzését és az intelligens élelmiszer-választás megteremtését, és az emberek fogyaszthatják az összes típusú tervet - legalább egy ideig. Egyesek számára a makroszintű megközelítés hogyan lehet fogyni a külső csípőn segíthet nekik a fehérje elsőbbségét és a szénhidrátok ellenőrzését. És ha a napi étkezési bevitel látványos, színes 40/40/20 makrók zsírveszteség való meglátása szemlélteti az elégedettséget, akkor ez lehet egy módszer, amellyel megpróbálkozhat.

A makroszintű étrendet követõ feltételezés az, hogy a makrókban tett döntések alapvetõen a kalóriafogyasztás szempontjából meghozott döntésekhez hasonlítanak. Ha van lazacom és salátám öntet nélkül, mert az öltözködés az ördög teremtése ebédre, az étkezéshez viszonylag magas a fehérje bevitelem, és a szén- és zsírbevitelem viszonylag alacsony.

fogyás tmj dr g zsírvesztés

Végső soron a cél a dolgok kiegyensúlyozása, és összességében az Ön számára megfelelő százalékok elérése.

Az én esetemben hetente hetente hat napot emelek kb. Ha több zsírt fogyasztok, hajlamos vagyok zsírt adni a derekamra, függetlenül attól, hogy mennyi kardio van. Ne feledje, hogy a kalória célpontjának konvertálásával könnyedén meghatározhatja a makrók étkezési pontját.

Mondd, hogy 40/40/20 makrók zsírveszteség, hogy napi 2 kalóriát kell enni a súly fenntartása érdekében; ha naponta kalóriát eszem, és a tevékenységem állandóan megmarad, nem fogok súlyt szerezni, és nem veszítem el.

A "karbantartási kalóriák" valójában magasabbak, de a matematikát könnyű megtartani. Általánosságban elmondható, hogy egy gramm fehérje négy kalóriát tartalmaz, egy gramm szénhidrát négy kalóriát tartalmaz, és egy gramm zsír kilenc kalóriát tartalmaz.

Ahhoz, hogy a kalóriáim 20 százalékát zsírból nyerjem, gramm kilenc kalóriánként egy gramm zsírban azt jelenti, hogy 44 gramm zsírt tudok enni.

Bár ez bonyolultnak tűnik, a gyakorlatban ez könnyű. Tudom, hogy hány gramm fehérjét akarok enni minden nap - kb. Megpróbálok egészséges szénhidrátot fogyasztani - barna rizs, zöldség, gyümölcs, furcsa sült burgonya - és furcsa módon, ami a szénhidrát grammjainak megfelelő.

Költségvetés: Hate Counting kalória? Minden, amit a makrókról tudni kell -

Eszik egy csomó fehérjét minden étkezéskor - és enni gyakran a nap folyamán annak érdekében, hogy annyi fehérjét kapjunk - és nem fogja érezni, hogy több vagy két oldalsó ételre van szükség. Mert megpróbálok egészségesen enni fehérjékhez és szénhidrátokhoz használt élelmiszerek, néha valóban hozzá kell adnom egy kis zsírt az étrendemhez. Ez elég egyszerű: dió, tojás, tej. Ami nagyszerű a makro megközelítésben, az, hogy nem érzi magát étrendnek.

Breadcrumb

Tudok enni, amit akarok, természetesen az okból. Úgy dönthetem, hogy egy étkezésre kényeztem, mert tudom, mit kell tennem később - vagy a nap folyamán - hogy pótoljam. És nem érzem korlátozottnak a szánalmasan követett részletes étkezési tervet, amely úgy tűnik, hogy nem enged meg 40/40/20 makrók zsírveszteség. És mi történik, ha nem érzel rabszolgát az étkezési 40/40/20 makrók zsírveszteség Ha tudod, hogy döntéseket hozhatsz, akkor nem érzed magadnak, hogy annyira kényeztesse magát.

Olyan, mintha a gondolkodás nem tudna valamit tenni, még többet akar. Ha makrók alapján eszik, ez nem annyira történik. A makrókkal való étkezés 40/40/20 makrók zsírveszteség étrend. Ez inkább "tudatos evés". Ez életmódot jelent.